Spa Master MD respectă prevederile Legii nr. 105-XV din 13 martie a. 2003 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ce conferă cumpărătorului dreptul că în termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumpărate, să le returneze, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Conform prevederilor acestei ordonanțe, produsele pot fi returnate numai dacă sunt în aceeași stare în care au fost livrate, inclusiv ambalajul.
Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă forme de consum sau uzură, cu ambalajul desfăcut sau desigilat, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc.
Dacă te gândeșți să returnezi un produs, te rugăm să iei această decizie înainte de a-l deschide/desigila/utiliza.
Dreptul de a face retur, prevăzut deLegea nr. 105-XV din 13 martie a. 2003, există pentru a îți permite să examinezi produsul așa cum ai face-o într-un magazin, nu pentru a-ți oferi 14 zile de utilizare gratuită.
Te rugăm să ai în vedere că nu se acceptă returul dacă produsele sunt testate/încercate. Deși o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate așa cum vin de la producător, în cadrul procedurii de verificare se depistează dacă ele au fost desfăcute și probate, iar returul nu este acceptat. Aceste produse îți vor fi returnate prin curier, cu plata ramburs. PRODUSELE COMERCIALIZATE ONLINE NU SUNT TESTERE, de aceea te rugăm să ai în vedere că îți alegi exact nuanță potrivită sau produsul dorit.
Dacă dorești să returnezi un produs achiziționat de pe www.melanin.md, te rugăm să urmezi umatorii pași:
Pasul 1. Informează-ne cu privire la intenția de a returna produsul achiziționat
– Poți face acest lucru printr-un email la spamastermd@gmail.com cu subiectul “cerere de retur” prin care să ne informezi cu privire la solicitarea de retragere din contract. Te rugăm să specifici numele complet și corect, adresa de e-mail folosită la plasarea comenzii, numărul comenzii, numărul facturii și data emiterii;
– Telefonic, la numărul +37369 54 55 56 / +37362 16 62 92, iar operatorii noștri îți vor oferi infomații cu privire la pașii pe care trebuie să îi urmezi;
– Poți completă formularul de retur, pe care îl găsești aici, iar apoi să îl trimiți la spamastermd@gmail.com
– Te rugăm să ne informezi cu privire la opțiunile de retur, și anume dacă dorești să înlocuiești produsul cu un altul existent în stoc sau dacă dorești să îți returnăm contravaloarea produsului. În cazul în care dorești să primești contravaloarea produsului, te rugăm să ne trimiți un cont IBAN în lei pentru returnarea sumei.
– În maxim 72 de ore te vom contacta prin e-mail sau telefonic pentru a confirma procedura de retur, în cazul în care cererea îndeplinește condițiile obligatorii de aplicare pentru produsele achiziționate.
Pasul 2. Pregătește coletul și contactează curierul
– Dacă ai ajuns la acest pas, te rugăm să soliciți curierului preluarea coletului. Conform Legii nr. 105-XV din 13 martie a. 2003 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, vei suporta costurile de transport.
ATENȚIE: Coletele expediate cu plata transportului la Mavicomex S.R.L vor fi refuzate!
– Coletul va conține produsul pe care dorești să îl returnezi, ambalat corespunzător în bulă protectoare, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, într-o cutie închisă cu bandă adezivă. De asemenea, te rugăm să returnezi produsul împreună cu documentele însoțitoare. Dacă ai beneficiat de produse promo sau cadou, va trebui să le returnezi și pe acestea în stare intactă. Atașează în colet și cererea de retur completată și semnată.
ATENȚIE: Nu uita să specifici că plata transportului se face la expeditor, coletele cu plata transportului la destinatar vor fi refuzate.
Pasul 3. Ridicarea coletului
– După ce ai solicitat curierului ridicarea coletului, vei fi contactat în aceeași zi imediat pentru expedierea coletului. Va trebui să achiți contravaloarea expedierii, și să trimiți coletul la următoarea adresa:
Mavicomex S.R.L.
Chișinău, Str. Bulgară 101
Număr contact: +37369 54 55 56 / +37362 16 62 92
Pasul 4. Recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate
– După ce coletul a ajuns la noi, el va fi repartizat departamentui responsabil de recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate. Te asigurăm că acest pas este atent supravegheat și monitorizat. În cadrul acestei etape vom verifică dacă produsul returnat îndeplinește condițiile de retur. Dacă produsul returnat nu îndeplinește criteriile de mai sus, el îți va fi reexpediat, costul transportului fiind în sarcina clientului.
– Te vom contacta telefonic sau prin email pentru a-ți aduce la cunoștință rezultatele finale constatate în maxim 72 de ore de la primirea produsului.
Pasul 5. Îți restituim banii sau îți înlocuim produsul
– Dacă ai optat pentru rambursarea sumei iar produsul pe care l-ai returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom vira banii în contul specificat de tine în formularul de retur. Banii vor fi vizibili în contul tău în maxim 14 zile calendaristice din momentul în care produsul ajunge fizic la noi.
– În cazul în care dorești înlocuirea produsului, iar acesta îndeplinește codițiile de retur, te vom contacta în cel mai scurt timp în vederea înlocuirii și expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este în sarcina ta, dacă comanda nu îndeplinește condițiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.